2010-08-09 04:24:30風鈴草

關於我的25件小事

1. 堂姐同呀媽成日一聚埋就話細個的我有几蠢 ,如何一支多多就可以令我坐足一日都唔郁,又話一句話就可以哄我去叫奶奶買冰條同餅仔比我,點知只食兩啖就乖乖拱手讓比姐~其實我對佢地講的這些根本就無記憶,但見佢地每次都講得咁開心~我只好作為佢地話題~反正佢地開心就好~對我來說只是小事一件MA~^^但現在我諗起這根本不是蠢而單純~HOHO

2.話說細個時屋企無咩錢~所以我地都要節衣縮食~"乖"是我地姐弟必須做得事~但小學時我有一次也是唯一一次做了一件壞事,就是膽粗粗走左去學校小賣部做小手~當然一次已成千古恨~被捉了~也被寫了一次手冊,也給爸媽狠打了一餐~也許現在兩老忘記了~但這件事警戒我必須規行矩步~必須凡事心安理得~這是我這麼多年來小小的秘密~也是至今我因為做壞事而被打的唯一一次~

3.在中學開始我已經好男仔頭,和所有同學們都可以玩在一起,身為班長的我會為佢地包庇一些無聊的行為.如自修係課室打ps2,黑板同天花板藏書,日誌填少d野等,但我有時都會被耍關至教壇底~但就係咁有一班好白痴好貪玩但到依家都不定時聚會ge中學朋友仔^^

4.記得小學作文寫我的志願:我想成為一位教師,但最終我選擇陪我4年的專業郤是工商管理,4 年來造就了現在的我~是好?是壞?現在每當經過學校聽到學生上堂聲時,總想起小時的呢個夢~哈哈~

5.從几時開始愛上旅行?我都唔知~但我是一個熱愛旅行的人~我想走遍咁多個地方~看遍千奇百怪的事~也可以令我係工作的環境中走出來~所以係朋友心目中我係一個几鍾意出走的人~但我郤未真正自己出走過~所以呢個係我將要完成的計劃~^^

6.對好多野都無咩記性,特別係一d日子同地理性ge野,可以我電話ge日曆總係set滿曬大大小小的事~但對朋友講過ge野比較上心~所以如果想我記得一樣野~請重覆同我講几次!!~thx^^

7.無咩特別喜愛或追逐的明星,但係朋友的感染下對五月天多了一次喜愛~嘻嘻..~"勇氣"曾經係我最愛的一首歌,因為有時我做野真係缺少左呢樣野~

8.朋友有聚會,若我可以參加的話我一定出席,其實我想的只是聽聽你們的近況,見到你地都平平安安咁生活著,而且同分享一下我們的小事~

9.如果有人整嬲我~我好少嬲超過三日,唔係自己唔記得左就係對方同我講返野就無事~但以下一點係除外~

10.我最憎最憎的野就係被人呃~最討厭最討厭就係比人出賣~所以有得呢兩樣ge應該唔會再係我的朋友~

11.我係一個唔識講咩花言巧語的人,更唔係一個會討好上司的人~所以我算係一只牛~一只默默耕耘等待收穫的牛~咁都算係一個悶蛋吧~

12.我唔係一個主動ge人~好少會主動約朋友同打電話比朋友~所以不好意思囉~我的朋友們,請您體諒我就是如此的一人~因此想我的請您主動一點lo~hoho^^

13.聽到熟悉的歌時總喜愛跟著一起哼~但如果你問我歌名同歌手我會答唔到你~就是喜愛附和著唱的感覺ma~

14.喜歡在海灘聽海浪看星星~特別係寧靜的日子,往往可以自己坐在沙上好几小時^^

15.常幻想一些有的沒的東西,有時可以不設實際到自己都覺得白痴~但有時總是被這些有的沒的吸引住而發呆.

16.對天藍色情有獨鍾~因為覺得同個天同色好靚~但衣著總是以黑白灰為主~因為簡單易搭~

17.對愛情過份理智,但對自己肯定的愛情總有無限的憧憬........

18.不懂所謂的潮流衣著,不會追上所謂的fashion,往往出街多數都係一件t-恤牛仔褲了事~

19.對自己的要求好高,做得唔好就會唔好開心一整日,工作時會六親不認~但玩起黎好會好瘋狂~好明顯的雙子性格

20.大學時成為左瘋癲三人組長老,現在成為左CRAZY CLUB的成員,點解我好似總是離唔開瘋癲呢兩個字GE???哈哈~

21.最怕老鼠同會飛GE小強,最愛貓咪同狗仔~計劃將來環境許可一定會收養一只~

22.最愛食士多草莓同車厘士~往往可以自己食一大盤~

23.if you think you can, you can!係我座右銘,總係我想放棄時提醒我可以!!

24.份人太過心軟,比人地講多兩講就會諗人地會好慘而算數,但可能往往最後自己跟手尾.

25.喜愛食蒸肉餅,呀媽一煮一定可以食多碗飯,同細佬(我稱他為親愛的大少)都係粥筒,食粥可以當一餐~

呢25件小事真係話易唔易話難唔難咁完成左出黎啦~交貨!!!!!

上一篇:===相片生活===

2010-08-17 05:21:34

有時..我記性好好架..
咪得罪我..

2010-08-12 15:34:08

草, 我呢個習慣好似係畢業後先養成架, 點解你會知架?哈哈. 今年新年就嚟果時我咪同你一樣猶豫買唔買本記事簿架既, 結果無買到咪記係手提咯, 我真係好怕自己唔記得野架, esp.係其他人既事

我4, 11, 12, 22點都同你好似~哈哈, 等我地有時間再深入摸索吓對方啦

WING 2010-08-11 17:37:12

大膽!!!不過點解你會記得既??

所以我地係同房囉~~哈哈哈~