2010-07-20 04:27:50風鈴草

想想

朋友問我:"小玲,我想辭職,好唔好?我問我爸,他說明天回去就辭"

我以開玩笑的口吻說:"唔明天,咁後天吧"

過兩天我再問他:"找工作了未?"她說:"先放個假,想想自己係咪岩同點走."

呢段只係簡單的對話,但我想說的是:我有點羨慕她的勇氣~

現在的工作講真説忙嗎?也說不上,說好嗎?也一點都不是~

只是一直都找不到自己似的~生活好似空白無咩進步咁~因此想走的念頭起了很久~

朋友說:你好似無咩搵工命,搵親d工都好似唔係咁好~ 我笑笑回答:我呢d咪叫辛苦命lo~

有一天我說起我想走的念頭,好想走之后放返個長假再衝~我好想去流浪之后再慢慢計劃自己的未來~但身邊總有一把聲音和我說:找到再算吧~不要任性.......

我也只好乖乖的做下去...另.一邊找尋我的理想工作~我就是做不了一刀切...

工作好似成左我地每個人ge珈瑣,它令我們的一些想法變成遙不可及...

呢個星期~我見了好多份工~有d已經覆左我~我的結論係:"工唔難搵,但理想的工作就一d都唔易搵~"有朋友問我:"你的理想工作係點ga?"  其實我一點也不知如何回答,就是心中的這樣吧.我自己也找不著邊~所以我係咪都要認真想想呢?

之前都會覺得自己唔知點走下去,但總相信一直走下走就是了,人們不總是說:"走出自己的未來嗎?"但為什麼?為什麼現在的我覺得自己有點迷失了~我開始找不到上班的動力,我開始找不到真正的自己~想想吧~我諗係時候認真想想....我要如何定下自己的路...如何走下去,真想放下所 有野自己去流浪~(朋友,和您共勉之,我相信你會找到自己真正的未來,我也會,是嗎?)

請賜我力量,請給我勇氣~~~~~

上一篇:隨遇而安..

下一篇:感恩我還活著

CACA 2010-08-10 10:08:21

都份D比我丫....我要儲足半年後(出咗花紅),就會決定走!!因為呢到雖然安穏,但系比唔到一個可以進步同發展的空間我(等於困在一譚死水中,我不會甘心的,亦不是我想要的),."轉工"將都是我呢下半年想做GE事.(儲返D錢比自己休息下)
每每聽到你們說返工的挫折/人事,我會想同你地講,"轉啦"(因為我相信你們的能力,可以揾到份更好的).我更相信"天無絕人之路".呢份的安穏亦可以另一份工的安穏中找到.

稻草人 2010-07-20 16:37:07

大家可唔可以都分D俾我丫..
其實我都同你面對一樣的問題..
呢份工我做左四年零七個幾月..
心態已經慢慢由最初既好愛..
變成現在的厭惡..

我好滿意份人工,佢亦係令我難以割捨的原因..
但我已經不喜歡日夜顛倒,
不喜歡假期少,
不喜歡公眾假期普天同慶時,我總是要上班,
不喜歡無法多抽時間見家人及朋友..

面對以上的不喜歡,我覺得失去了很多..
然而,買樓已經成為我與男友急切的事..
我無法貿貿然去打一分連生活都不夠的八千蚊工..
我真係苦惱左幾個月..
我唔知應該點樣抉擇..
現在每一天上班都變成折磨..

版主回應
有時我地自己對某d事物的看法會變左我地前進ge一種束縛~如薪金福利啦~工作時間啦~工作性量等等~失去左好多野~有時仲會覺得失去左自己tim~你會迷失但你唔可以做他們口中"任性"的舉動,他們會話你捱唔到苦,會話你唔可以想點就點要回頭看看自己的責任...這些這些都成就左我地走唔到,而且高不成低不就的情況~我們都要多點勇氣~加油~!!! 2010-07-21 05:31:00
WING 2010-07-20 11:55:04

力量勇氣都比晒你啦~>3<

版主回應
thx先~咁又唔好比曬我~都要留返d比自己^^ 2010-07-21 04:39:03