2008-12-31 00:43:27風鈴草

我係百萬豪女之行---特色活動上篇

到椰子島~坐左小船去。好鄉下漁船FEEL呀。上船前仲用BUY左我頭上的"紀念品"...佢都陪左我好多日GA~依家佢係企鵝之紀念品..不过仲係家~唔知佢几時黎認領呢?哈哈~仲有鴨奬門GE滴滴滴...我就快要收佢地管理費..
戈度D女仔好瘦呀..好FIT...唉!!STEVEN話呢個係佢表妹WO..戈時真係信GA~仲個個團友都爭住同佢合照TIM...
但係最後發現..佢好似好多表妹咁GE?咁就有D懷疑啦..係真?係假?
話說椰子道人只食椰子飲椰子水..最終得返皮包骨..咁又何苦呢?
不過D境真係唔錯...^^
椰子島一角..呢個好似火箭的台..
steven話佢椰子道人ge神台..佢日日都會同神明傾計wo..
我就話佢日日都玩過山車啦~因為戈度可以滑返下ga來..
原來佢先係過山車始祖..哈哈/..
呢個係我最LIKE GE活動之一..湄公河之行~~
小小的河道~大大的力度
靜靜但泥黃的河水戰不胜快速的船家..
你看~哪船家的背影是多么專注..多么努力..
為的只是可活口的一點利潤..
嘩..4船平排的景象..出現在這探員似的行程上..
叫人何以不服它的神奇和專業..
四周的居民休閒地看著一班班遊人不斷穿梭於上.
好似看著每天上映不同主角的同一戲碼..
兩旁的植物..中間的河道..小小的船隻..一幅完美自然的畫像..
活活出現在眼..
湄公河的精髓之處。。
食左一個"恐龍蛋"及會"企"GE魚。。佢地仲比呀B大好多呀︿︿
我地都忍唔住同佢地合照~但講真佢地ge味道ma...嗯..過得去啦..
呢次真係好豪..但呢餐真係steven呃我地啦~~
話說呢因天雨~原本ge室外行程改期..只好到室內一間百貨公司行..
戈度好似八x伴咁..咁戈時5點..之后仲要睇埋表演..
仲有3.4個鍾先可以食野..咁細心ge steven就提議大家去美食廣場食蔗蝦同特制牛肉河..
嗯..好咁就try啦~話曬黎到..由於唔識越南話..steven好細心幫想食ge團友一一點菜..大算同魚旦share..佢又話好細份..一定食得曬~咁就幫我地叫上一份牛肉河.一份蔗蝦.一份餃子~但問題係..佢地都會有一份蒙粉,...
汗.....整到我地兩個女仔好大食咁...食蒙食都怕怕...汗..!!
有趣ge係我地係澳門食蔗蝦會連蔗食..當我地都理所當然時..旁邊只聽到..nonono..一個人影跑黎示範..好熱情的服務員..^^
原來正宗食法係把蝦肉拆散4仔..用米紙加上不同香葉同1/4件蝦.蒙粉..卷起如春卷沾醬食...記住啦~哈哈~食蒙恐懼症..