2008-09-19 00:30:53風鈴草

月餅節..

一年一度的中秋又到..點解係八月十五呢?
又點解我地要食月餅..玩燈籠?
其實有好几年都無同屋企人过中秋..
好多原因..曾因為學生會..曾因為懶得走黎走去..也曾因工作關係..
今年恰巧為生期日..又係我放假的日子..
突然好想同屋企人食餐飯..
唔係因為咩~係因為原本我地好耐無一起食过飯..
有時就算坐在一起傾下計GE時間都少之又少..
一早比呀媽叫醒做節..拜神~祖先..做節~食飯~
雖然有點睡眠不足的現象~但我不自覺的ENJOY.比10個GOOD
做完節老豆呀媽返工..咁我就自己搵節目啦~呢度1個GOOD..9個BAD
企鵝將同屋企人去北京过節。。滿羨慕旳..
回憶一家人出遊已是我就讀中學的時候..
原來我們有這麼久沒一起走走了~好像各忙各的,...
也許是時候計劃下了~
懷著這樣的心情~同企鵝及大口同學去左行街~
鵝BUY左個袋準備旅行時拿上她珍藏的相机伙伴
我BUY左一頂睇左好多次GE帽...但...唉.它过去已..
THEN兩個相機玩者又話去BUY菲菻.哈~店主休息..定去左玩?
THEN就去左上圖GE馬拉松演唱會啦..一隊隊組合..台下我和應的..
氣氛很好~仲有紀念品哦~一個結它型鎖匙扣..哈~(一人扮2角拿左2份~鵝同口都學我~..白痴的三人~)..比9個GOOD

係時候放鵝返家出發..但佢反而話如果可以明天再出發就好了~
任性的鵝~但當然佢只係隨口講講啦..
THEN同几個朋友仔DINNER再煙花..
人山人海的觀光塔.有一家大細的..有成雙成對的..有形群結隊的
係南灣湖上仲有燈謎猜同放水燈~(我有猜中哦..仲有零食作獎品哦.哈)
大家臉上都有幸福的表情..嗯~比佢10個GOOD



可惜太多人去排隊啦~數量又有限~
唯有放棄LO..
不過望住大家的臉真滿足..
”明月几時有~把酒問青天
不知天上宮闕今夕是何年....”
記起水調歌頭~
周圍播上月亮代表我的月~
嗯~又10個GOOD
當晚拍的煙花。。還可以嗎?

上一篇:感慨生活...

下一篇:第一次.........party!

紫軒 2008-09-21 13:44:51

可以~
我鐘意第一張:)