2008-06-07 00:30:10風鈴草

寶島三人行--到站了

好多人呀..你睇下個天..
唔知到未呢..
我諗差唔多..不如問下人啦...
我:唔該呢度係咩站呀?
甲:下?你說什么?
旦.鵝:你傻左呀..做咩用廣東話呀?
我:呀..係哦..
我:請問這裡是什麼車站?
甲:十分站
我.旦.鵝:下..到啦..呢度就係啦..下車啦..快D收拾好啦~
好急好狼狽咁走下車..
嘩!你睇..嘩~好靚呀..嘩!...
一落車就只聽咁呢D叫聲..
P.S 呢度就係我地第一晚住GE地方..我地住半山GA..哈~豪~

三個箭步行著..找今晚的住點
但心急的是..我地都想給予祝福呀..
路旁沒有燈光..天上卻千萬”星星”
路上賣天燈的婆婆見我地拿著行理就好激動講:”你奇2咪奇XXX渡假村?
一几奇..一几奇”
??咩呀?三個人互望..笑了~原來距講:”一直去一直去”
到左門口..老闆就到左啦。。距話等左我地好耐WO。。
嗯..架車有點危險吧..唔關門開車..仲話安全...唉..老細真係..
但距好好人GA..我地話唔返去食中午但又反口..
反到去仲問我地食左野未..知我地未仲立即為我地三個而整左一台好多GE菜..
仲接送我地去車站啦..幫我地保管行理..
嗯..雖然距有點危機駕駛傾向..但好豪爽.好熱情


到站啦。。我地GE行程真正開始啦。。
台灣之行。。各式各樣的。。
更精彩的。。更瘋狂的正來著呢。。。
我們到了~台灣。。
我地大叫著。。


P.S呢個就係老細啦