2005-01-18 00:55:36尚未設定

衣車~~~~番來囉


今朝好早番左去
見到阿傑同阿豪…佢地上IC
我就番去執番D飛機,防禽獸
之後去reg fitness.
再之後去畫畫…
再之後去圖書館自閉
再之後上堂,入門口

面色一沉…..
好驚呀…..
佢唔係IC架咩??…..點解響度架....嚇窒我呀…
仲有佢,佢同佢……
唉救命,我暈啦………..
….抖唔到氣…………..

畫basic form時,我老點阿Yan畫錯野,哈
之後去搞衣車……
好多嘜嘜物物的step….有d又睇唔到……
一聽完就識晒….我仲識舞添,厲害哩~!!

(在年半前我阿媽都仲有部衣車….
當時就放在我的狗窩裡,
我嫌阻住我發達,
跟阿媽口角後將部衣車賣了….
原來部衣車真係有用…..唉….
衣車~~~~番來囉………….)

之後又出左去畫野…抖下氣
靜番一點去食麥記
好想草那套生肖公仔呀….
(17/1/05)