2007-12-18 01:58:50Dipsy&BoBo

Endless Love

Endless love  

男:My love, there’s only you in my life
  The only thing that’s bright

女:My first love
  You’re every breath that I take
  You’re every step I make

男:And I
女:I-I-I-I-I
男:I want to share
合:All my love with you
男:No one else will do...

女:And your eyes
男:Your eyes, your eyes
合:They tell me how much you care
  Ooh yes
  You will always be my endless love

合:Two hearts, two hearts that beat as one
  Our lives have just begun

女:Forever
男:Ohhhhhh
合:I’ll hold you close in my arms
  I can’t resist your charms

女:And love
男:Oh, love
合:I’ll be a fool for you, I’m sure
女:You know I don’t mind
男:Oh, you know I don’t mind

合: ’Cause you, You mean the world to me
女:I know
男:I know
合:I’ve found in you
  My endless love

合:Oooh, and love
男:Oh, love
合:I’ll be that fool for you, I’m sure
女:You know I don’t mind
男:Oh you know-
合:I don’t mind

合:And, yes
  You’ll be the only one
  ’Cause no one can deny this love I have inside
  And I’ll give it all to you
男:My love
女:My love, my love
合:My endless love



ㄧ首我在假日常常聽到的歌...
在飯店上班的時候...
只要是結婚都會聽到這歌...
雖然上班是忙得不可開交...
但是聽到這首歌...
再看著新人們緩緩的入場...
ㄧ切都是這樣的美好...
新人們當時一定相當高興且洋溢著幸福...
這之後將是ㄧ個嶄新的旅程...
而這個儀式只是個開端...
未來是ㄧ個美麗的憧憬...
等著兩人ㄧ同去實現那美麗的計畫...
每次的這個時候...
我的腦裡總是出現一個人...
那張臉是我無法忘記的ㄧ個人...
如果可以...
就讓我牽著她走上紅地毯吧...

這一個人是我最重要的人...
是我最愛的ㄧ個人...
也是ㄧ個不可思議的人...
就這麼不可思議的闖進我的人生...
不可思議的我離不開她...
不可思議的相戀相知...
不可思議的我們要一起走上紅地毯...
哈哈...
這ㄧ個人就是這麼不可思議...

也許目前一切只是我的計畫...
但是計劃就是要去實現...
我要實現我的計畫...
寶貝老婆...
我們說好的要一起實現!

上一篇:寒流來襲...

下一篇:Happy New Year !!

迪西 2007-12-20 02:19:35

I love you,too...

小波 2007-12-19 15:36:37

nothing else i can say

i love you..