2004-10-09 11:03:07kaman

累到爆 @ICY大家姐生日~ 8 OCT

係喎!
今日又遲到~
唉~我都預左架啦!!
又要同果個死煩人普通話老講:堆BOO池
哎呀...........
好煩!
好憎呢堂!

跟住到左GRAFTING堂,
哈哈~好開心!
因為我可以坐係型爆EASON對面!!
佢實在好型呀呀呀呀呀呀~~~~
好想同佢做好朋友呀!

跟住到左HISTORY堂,
好悶!
無人理個女人講咩!!!
係度傾計傾計傾計傾計
同埋喪諗個PROJECT點整好!!煩

放學!!
好眼訓!!
渴睡症又發作...........

同COOKIE,太后AND KIRSIY去食野!!
好抵喎!!
二十幾三十蚊勁多野食!好飽~

跟住去買做PROJECT既野!!
仲去埋深水保!好多好靚既珠呀!!!
好想買!!
又無帶錢!!!
好想喪買,跟住串俾我既朋友仔呀呀呀呀呀!!!

跟住我真係頂唔順~我實在太眼訓!!!
我真係企係度都訓得著!!
渴睡症............
跟住我就返左屋企!

跟住做下野,講下電話咁啦
跟住娃鬼2號打俾我呀!
唔!
佢話娃鬼3號都去Halloween,仲帶埋佢個另一半去!!
好興奮!!!
好想快D到個日架嘛!
跟住諗住好興奮咁寫係我至愛既麵包超人SCHEDULE到個陣,
OH NO
個日原來係同工CAMP
哎呀...................
好唔開心呀!!
點解咁架??
O..................................SO SORRY呀2號!!
我真係十萬個想去架!

哎呀~

係喎!
今日係ICY生日!
生日快樂喎!
係喎!
呢D野!心照啦~~
唔打俾你啦!!
過得開心D啦!!不過你咁叻!!又點會俾自己過得唔開心架!

奇實我今日幾開心.......
因為組員仔好似成長左!!
好叻~
連呀必都有進步喎!!!嘩~!!咁得人鐘意!!都話你係新一代小組之寶架啦!!!
加油!!努力!~
唔好灰心呀!