2004-10-08 00:28:19kaman

係喎!!我係娃鬼 ~ 7 OCT

eeeeeeeeeeeeeeeeeeee
今日已經六點起身!咁都遲到!!!煩
跟住我掃描個組又鬼咁多人!
要畫既野又鬼咁遠!!睇唔清楚,都唔知點畫!

唉!!睇黎我要快D返返畫室練下啦!

跟住呢,又到左呀bob堂!!
唔!!~今堂幾好玩!!
要將D畫變到好似畢加索D畫咁!
好得意!!
上癮!!!
哈哈~~最鐘意亂黎既野!!!
跟住cookie畫得好靚呀!!仲俾呀bob讚nice呀!!
嘩!!!~叻女喎!!

仲有呀!!好開心呀....
因為今日呀bob走去教人既時候,我同太后都走左過去八喎!!
跟住我個班好有型既eason係我地前面呀!!
嘩!!
哈哈!!
我地兩個都趁人多多,抽eason水!!
i晒個身埋去!!!哈~
好開心!
估唔到太后同我一樣俾eason迷住左!
哎呀..........
eason真係好型呀!!㊣~

跟住因為好好玩,所以好快落左堂!

跟住炸一聲返屋企!!
因為好眼訓!!!
想死!
第日又要咁早起身!!

跟住訓左兩個鐘,nina打俾我!提我快D出去!
係喎!!出啦出啦!!
跟住去到!!nina真好買左我好like既糖!!好鐘意!!好食!!
好開心呀!又可以見到陳敏婷~
yeah
yeah

跟住我地決定去南瓜舍食野!
哎.........
好唔鐘意南瓜呀呀呀呀呀呀~
有D驚呀...............
好變態!!有咁多南瓜!

跟住icy黎到!!又發揮佢大家姐本識!
哈......
哈哈~~好鐘意睇陳敏婷D神情!!好笑~
跟住nina講左句野好cute呀!!!
我好鐘意呀!
低B婆!

唔!我好鐘意傾計!
唔知你點諗!!總之我開心~

跟住無啦啦見到魚蛋河同leung文!!
哈哈
leung文好cute呀!!

跟住無地方去!too bad~
又諗唔到去邊!!
so回家!!
不過都十點幾啦!
返到屋企好夜架啦!!
我都未做功課!哎~~

跟住同陳敏婷返屋企!
噢~點解人咁易變???
好彩陳敏婷無變!!
心底話~
講你知~
啦啦啦~

我感受到你既辛苦呀!!
代入左你既角式!好辛苦!!好想嘔~~
好犀利呀你陳敏婷~連我個心要跳出黎都挷知!!!
好開心!
有人明白我

跟住我要落車返屋企!好唔捨得佢呀!呢~~陳敏婷呀!\
係喎!!
好唔想返屋企!

不過唔得!!唔得!!唔得!!
唉!

係喎!差D唔記得我地係娃鬼黎架tim~~~~~~~~~~~~~~
好想另外個隻娃鬼一齊去呀!!!
係喎!!
都幾掛住佢喎!!
點O者?一齊去玩啦!