2004-10-07 02:07:41kaman

爛膀頭 ~ 6 OCT

係喎!
傻個喎!!同陳敏婷夾左成三個禮拜先有一次可以一齊返學!!!
跟住陳敏婷唔知醒呀!!
跟住我地兩個溝通又有問題喎!
哎呀........
總之就幾經辛苦先見到佢啦!!
呀.......
好掛住佢~

跟住出去油麻地食野!!
好難飲既LEMON GREEN TEA!!!好想嘔........
跟住碗麵又難食喎!!
想點O者?!

同陳敏婷坐係度講左好多野!!
點解佢咁白痴既??

跟住要返學啦!!
好唔想呀........
好唔捨得呀!!!
同埋陳敏婷去廁所,先肯走!!
哎呀..........
好掛住架嘛~

跟住上堂!好辛苦!!好大壓力!!
諗唔到野!!
樣樣都唔得!!
哎呀........
諗得好辛苦架啦嘛!!

跟住/到左落堂都未搞掂份功課!!
好煩!~
又想等呀SIR教完其他人黎教我喎!!
但係又約左小靜喎!!
煩~

我最後都係走左!

跟住同小靜行左陣街!!無心機行同睇野!!
因為我好TRIED!
跟住又要趕返教會!!

跟住都OK喎!!
我仲以為會好悶TIM!!
好想返去邱子田幫手搞團契呀呀呀呀呀~~~
係喎!!
主就係要火熱我地呢班年青人!!
加油呀!!同學!!

係喎!!返到屋企都好夜!!

跟住陳敏婷搞煩我囉!!!
好煩呀!!!
唔想諗呀!!!
關我鬼事咩镙??
又唔係佢邊個!?係咪先?﹖
煩呀煩呀

好多功課未做架嘛!!

哎呀.........

想返學囉!!

哎呀.........


拿!!!你話約左我萬聖節喎!!唔好放我飛機!!
到時同你鬥鬼丫~!