2008-10-14 12:43:42羽依

~我不完美...因為我係已得到ge~

係呢個細界上....得唔到ge永遠都係完美ge......

男女朋友都係一樣......

 

男朋友聽女性朋友哭訴佢ge男朋友有多壞ge時候....

佢告訴我:"如果我係佢男朋友ge話一定唔會甘樣對佢...."

但係...佢一d都唔知道....佢自己已經係甘樣對我....

係ge~因為佢講ge:"如果我係佢男朋友ge話一定唔會甘樣對佢...."

ge"佢"...假設ge係個嗰女性朋友...而唔係我!

我都知道...我係"已"得到ge物品

未得到ge"完美"..已經变成已得到ge"不完美"

所以...你先會覺得點解周圍甘多"完美"

偏偏就係一個"不完美"ge係自己身邊!

 

未得到ge野...縱使有再多ge缺點...

都唔夠得到左ge多!

得唔到ge...你永遠只會覺得"完美"

得到左ge...再完美ge都會挑到"骨頭"

"完美"同"不完美"ge區別...

亦只係"得到"同"得唔到"ge分別!

~幻影~ 2008-11-27 00:45:37

細心睇落.我終於明白左你想講咩了。
你唔好甘灰la~就算佢覺得佢個位女性朋友有幾完美過你.但問題係依家係佢身邊既人係你而唔係戈位女性朋友呀€憑呢一點~你已經win左個個女性朋友la~
放心哦~佢蝦你仲有我係度呀嘛~我會永遠撐你ga~優婆^^...!!!