2007-01-03 21:04:35屎Q蛋蛋......

my B|rthdayy ..///...

Today Is my 18 old  B|rthdayy... 
好開心... 不過又覺得到左18好似咩都要自己負責任...
so有d唔慣... 只要唔好犯錯咁就唔洗驚啦.... 嘻嘻.. 自己都諗多左...
今朝番學,,, 因為今日係我生日,,,so 心情special 令

但係... 等左好耐都等唔到車...

點知有一架33既巴士... 我仲企定個bus門口等開門

點知一 open the door... d.....d....d?///// 衰人地盤老....

咁我已經企係對我有利既位置...
點知一開門///

d地盤老沖曬上去..

把我推番落車...

>< 而我個飯盒就比個d地盤老夾住....
我點打個個地盤老都冇反應,, 只係掛住迫bus....

個一刻差d喊左出利
明明今日係我既good day.... 竟然一朝早就遇到d咁既事情///