2008-10-23 23:10:10★~大細路~★

日記

10月23日 星期四

好累丫!!!  唔知點解依幾日好大壓力咁!! !

特別係番學。 我好驚自己做得好差,,好驚自己因為做得唔好就連累人地!!!攪到人地好唔鍾意好煩咁。

而且係學校,,有個好固執既同學。有咩野都要係佢講曬,,咩都要聽佢話!!!唔做又唔得,,做左唔滿意佢又話你!!!  你話壓力係咪好大!!前幾日我唔去唱K,, 都要迫我話我做咩唔去=.=

讀書方面!!!今個SEM既科目好難丫!!! 有點應付不到!!! 讀7科!!! 主要係5科!!! 都死了!!!!

 

雖然依排有很多煩惱!!!  但學校有不少同學,,與我分享他們的心情!!!

有愛情LA,, 有屋企LA,,有自己LA!!!!  願神帶領他們!!!!

 

有人話我大個左&個人定左!!!  好事定壞事呢???我也不發現 !!!

可能大個左原因,,好多野都要學習改變緊!!! 

個人定左,,可能只係自己把很多事,,收藏著內心。

 

最近沒有什麼LEISURE ,,,我要尋找丫^^

雖然在忙碌的生活中!!! 

每天早晨都是新的^^ 願我緊緊依靠住神!!!!