2008-03-09 20:55:20★~大細路~★

唉。

原本的心情很好,,很好!!!晴天的心情。

唉。某人的一句話。你地一齊左la,,不用講,,我知我明,,你地做既野好明顯,,我知道係咩la!!!
講既語氣是多麼的重&多麼的不好!!!!!

嘩。你既語氣真的很過份&你講既野真的很過份!!!完全頂唔順。

事件係。ABC三個人陪D去廁所。因為D行路不便,,年紀很大而且行得又慢!!!!
由禮堂開始,,ABC三個一路陪D,,其間又與D傾計。
送了D到了廁所,,A突然見到朋友離開就走!!!!共留下B&C,,,再知道原來D去廁所都要好耐。結果,,就番去禮堂囉野去食反!!!!

有人教人野,,我好好問候一句。去食反未丫。某人開始就話我!!!!
落到地下,,也是這樣!!!
唉。我知道解釋她很難信!!!某人的語氣,,令我變得很討厭,,語氣也突然重了很多。

令我突然之間覺得不是如何是好!!!!!

算了吧。唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉


其實係咪咩,,其實自己和上帝先知道!!!!!!