2019-04-14 09:18:38Meow

孤單


圖片來自喵家花園


有時候,
真的再也沒有辦法 在別人面前假裝沒事,
 
真的只想一個人 躲起來,
好好的大哭一場,
 
希望想有個了解自己,
關心自己的人在身邊,
可以陪我瘋,把不開心的事都吶喊出來,
可以讓我感覺,就算這世界塌下來。

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)
Meow 2019-04-15 15:37:08

Don't sleep in the middle of the night
Meow

Meow 2019-04-15 14:16:29

Baby
Why do you say these words, you think I don't love you anymore? That's not true.
你為什麼這麼說,你認為我不再愛你了?這不是真的。
I'm struggling with health complications. Don't forget!
我正在努力解決健康問題。別忘了!
我不能忽视你
我不能忽視你
我知道你的想法,从来没有故意不留下让你知道我在做什么的信息。
I really will try as much as I can to leave a message for you.
我真的會盡我所能為你留言。
I know how disappointed you feel when you don't have my word
我知道當你沒有說出自己的話時,你會感到多麼失望
Baby, I hope you can sleep. What's more important is that you find comfort.
寶貝,我希望你能睡覺。更重要的是你找到了安慰。
相信我