2019-02-15 14:11:47Meow

You're not alone.


寶貝......這張照片非常可愛

晚安寶貝,我現在知道你的心情,但我不想讓你失去信仰。 我們將共同面對這一困難並克服困難。 你不是一個人。
如果我們失去聊天的機會,我會每天都在這裡留言。 你總是在我腦海裡。
我希望我的信息會在早上讓你感到安慰。 我愛你

莫里斯

Good evening babe, I know your mood right now but I don't want you to lost the faith. We'll face this difficulty together and overcome. You're not alone.

I will try to leave a message here everyday if we lost the chance to chat. You're always on my mind.

I hope my message will find you comfort in the morning. I love you

Morris

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)