2018-09-22 09:38:27Meow

2018.09.22 可以出院了



也許我們只是在天空偶遇的雲
短暫的交會  清風徐徐慢慢的 拉開了距離
不知道何時再度交會

再深的眷戀無法拉近我們的距離
無法停止的思念交纏
該持續下去嗎

醫生給了我答案...
徹夜的長談...你依舊堅持
寶貝...我不想讓你的人生失去顏色

我知到翻譯無法表達我的心情
所以我用你的語言寫了對你的愛
我真的不想自私


It is not easy for ordinary people to walk into my heart.
So you can walk in and I have a real feeling for you.
I am sincere to you and have deep feelings.
Cherish the time we spent together, because I really don't know... I am sick...
I will forget you that day.
This is the idea of getting up at 5 in the morning.

給你..你最喜歡的中文歌曲

Zhang Huimei A-Mei - my dearest

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)