2018-06-13 15:40:50Meow

2018.06.13 (☍﹏⁰)



Baby...
No matter how strong I am! After all, I'm just a woman
Toothache made me gradually lose patience! I don't want to go abroad I just want to be alone
I think... your pressure has spread to me
I don't know how to make you happy
I am not happy
I try to leave it to myself
But it seems to reach the limit
I understand this
No matter how hard I work,
I can't reach your goal

I carefully check myself
I understand I have mistakes
So I must accept the present life
I can only rely on myself
It's raining....
Really tired ....
Is losing confidence in myself

寶貝...
不管我有多強壯! 畢竟,我只是一個女人
牙痛使我逐漸失去耐心! 我不想出國,我只想孤獨一人
我想......你的壓力已經蔓延到我身上
我不知道如何讓你開心
我不高興
我試著把它留給自己
但似乎達到了極限
我明白這一點
無論我多麼努力工作,
我無法達到你的目標
我仔細檢查自己
我明白我有錯誤
所以我必須接受現在的生活
我只能依靠自己
在下雨....
真的累了 ....
對自己失去信心
我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)