2017-12-05 09:59:16Meow

我不明白... I do not understand you


圖片來自網路


親愛的寶貝...
翻譯...不能告訴你我的真實感受
我們之間的差距太大了

任何承諾
不是那麼重要
愛情無法抵擋現實生活
在錯誤的時間遇見合適的人
我不能樂觀,想像未來

我們需要等多少時間?
我不希望我們為生活而悲傷等待
我想讓你陪我♥
我們不能離開家
我們都有我們的責任
我習慣於感到孤獨
已經習慣了感覺傷心

 

Dear baby ...

Translator ... Can not tell you my true feelings
The gap between us is too big
Any promise
Not so important
Love can not resist real life
Meet the right person at the wrong time
I can not be optimistic, imagine the future

How much time do we need?
I do not want us to wait sadly for life
I want you to accompany me ♥
We can not leave home
We all have our responsibility

I'm used to feeling lonely
Already used to feeling sad