2024-04-05 19:38:42Ethan~

4/4/2024


由於結怡早前去完台灣旅行,所以想約我提前俾返堆手信我啦~!!
所以我地今日就揀左去東涌到會面,事因天氣熱都有個商場頂一頂~!!

我地o係到食左個lunch同傾下計啦,佢又有同我分享下佢個旅程啦~?!
而且佢又想夾一夾我下半年去旅行,所以我地都係圍繞住講下旅行計劃~!!
加上早前阿沈又話想同埋我地一齊去澳門,於是三日兩夜都係另一個計劃呀~!!

至於我地食完野又行左一陣之後,就轉戰去左大澳到行下諗住輕鬆下嚕~!!
呢度今日的確比平時假期叫做少人左,不過點程返東涌就真係好多人等車~!!
我地o係到都係簡單行下影下相啦,中間有去到一間棚屋食左個糖水兼打卡~!!
完成左大半日行程之後就返左去東涌,簡單去M記晚飯完就起程返屋企喇~!!