2023-12-15 18:46:34Ethan~

14/12/20023


趁住十二月加多一場同阿仔見面,事因得返我地兩個傾計點都方便好多啦~?!
今收工之後阿仔o黎醫院接我,及後我地就去左買晚飯之後返佢屋企到食同傾計~!!

今次主要都係傾下家庭事宜同埋生活問題,事因佢最近都有好多野不滿呀~?!
其實主要都係因為新抱仔對佢要求太奄尖啦,所以開始令佢覺得有壓力同唔開心~?!
呢一點大家一齊傾o既時候係完全理解到女人都係比較煩,只係差在佢開邊範野啦~?!

而我地是次見面都係比較簡單咋,事因下一轉平安夜先會搞返少少慶祝活動啦~!!
再者亦都臨近年尾時間兼要預備下來年計劃,所以今晚都有抽少少時間去傾下啦~?!
畢竟之後大家都有唔同問題需要面對,而我地都係d處事比較安全o既人啦~!!
目的都係希望令到問題盡量可以減少就減少,順利一步步去完成所有計劃就好好喇~!!