2016-07-06 13:53:41森源

一曲…蝶戀花~

過去的幾日簡直貧病交煎,如果睇開森Blog的話,查實兩樣都唔需要森伯多作解釋!貧就係人都知喇,至於病係老人風濕發作,酸痛就一定架嘞,都冇晒森機上Blog…就唯有介紹吓CD,聽吓歌先啦…

其實一路以來森伯都冇咩歌手偶像,唔會因為某歌星出碟就會必買,而視乎他們有冇自己啱聽的歌而已!最多啱聽歌嘅男歌手應該係周華健,而第二多嘅歌手應該係黃凱芹,不過所買的CD通常係精選碟!都係嗰句啦,貪佢首首識…

有很多黃凱芹的經典歌本身都有,不過又未必集得齊,總會有一兩首遺漏,當然唔會刻意找來買,撞啱有便買…有日畀我有機會搵到有隻復刻版的CD,有我想要的歌喎!於是二話不說就買啦!講返起買呢隻CD,都已經係六、七年前的事!



雖然係隻CD碟,但個設計一啲都唔Hea,隻CD設計到好似一隻迷你黑膠碟,細睇仲見到唱針紋的質感,而CD都冇用盒,CD加個袋就套在封套內,十足十一隻迷你黑膠碟,用來聽用來珍藏都很有玩味!若冇記錯黃凱芹出道時都仲係黑膠碟時代…所以個設計都幾配合!

CD裡都有幾首為人熟識的歌,不過重點係:蝶戀花~一首甚有意思的歌!歌意大概係講:再等待,就只會磋跎年月…而歌詞都係由黃凱芹自己包辦!

唔post歌詞或link嘞,有興趣自己上youtube聽啦!!

狂小子Time Is Changing 2016-07-24 02:53:40

最鐘意佢嘅雨中的戀人們同自製浪漫,好有意境!森伯你要好好保重呀!

版主回應
多謝TIC的關心~~
很多黃凱芹的歌都喜歡,反而雨中戀人們唔係聽太多,或者搵日再拿來聽聽吧~~
2016-07-25 10:08:01
kaka 2016-07-11 13:48:32

咁…而家好番晒未呀?
會唔會天氣太熱有所影響呢?
因為都有親友老人家“生完蛇“,雖然巳康復,但天氣一有变化就會出現神經痛!

版主回應
多謝KaKa關心,抖咗咁多日已經好好多~

其實風濕骨痛都係全天候,在我的情況來講都冇分熱或凍…

聽講生蛇係會長手尾,我又唔太清楚,總之一有唔妥就論盡‵
2016-07-11 14:56:09
搞一爺 2016-07-08 21:45:05

2個詞都係主觀嘅, 小學雞會話森仔好有深度,而長輩會話膚淺。

怕咗有啲人猜疑人哋讚佢嘅目的,咪要屎糖齊上囉!係寫作技巧。

黃綠森醫師識得自己施艾喺邊個穴位度咩?亂咁黎做又點會有效果呢,睇片陳×好似好勁喎!我都唔知真定假。

搞錯信仰添,好糊塗,咁信我一成好啦!哈哈!

版主回應
小學雞會話有深度,長輩們會話膚淺…咁中年人士的說話應該最中肯…哈哈

真係冇你咁識修辭技巧,可能森伯比較直嘞!有嗰句就講嗰句……XXXD

有很多醫術可能對某些人起到作用,有些卻未必~~因應返自己就最恰當~~聲明:我係畀醫師施艾灸,唔係自己玩玩吓嗰種...

唔緊要!我自己都唔確定,好似聽過吓啫……
2016-07-11 11:59:19