2016-06-24 16:06:50Joe Joe~

不如意的事業?

  2009年畢業到今日,經歷左7個教學年,老實講畢業當初的什麼熱誠、理想,都冇晒,係被消失了!

  呢一年!2015-2016年度,我可以講係我咁多年以來最努力最投入既一年,我毫無保留咁付出,乜都冇計較,日日都放學留低搞課外活動,卒之今年校際我幫學校拎到一個冠軍、一個亞軍,都諗住實冇事架啦,點知咁都會俾人唔續約...原因係我資歷唔岩小學,仲有話我入局慢、唔主動、影響教學進度.....屌你老母,我完全不能同意,首先,我資歷唔岩小學咁點撚解上年你請我姐!?你知唔知我係明知減人工都黎做?上年果間仲話會續我約,我一收到你OFFER我都走過教呀?第二,入局慢、唔主動?仆你個街,你知唔撚知我一星期起碼有三日放學要留耐D睇D課外活動呀?有時小息、lunch break都要帶d學生去練習,係冇停過呀!唔主動?仆你個街!我唔主動搵d學生去練,你估你間學校有乜撚獎拎呀??屌你老味,4個落水教課外活動既音樂老師,我最落力幫你散靚個攞獎list!冠軍呀!亞軍呀!!!我唔主動,d獎邊撚度黎呀屌你老味!!!!!你一句唔該都冇!仲話我有問題,食屎啦!第三,教學進度,仆你個街,我都話晒係第一年教小學數,仲有,你俾班咁樣既學生我,都算,學生唔合格,我咪補多次lor,我唔係冇做野呀!學期期考,最後仲好多人合格返,仲好撚高分!........真係好撚嬲,在此,我祝你呢間學校年年收垃圾,早d執笠啦!

  前幾年o係kos......千辛萬苦咁搵機會返主流,卒之,中學小學都教齊晒,我只係覺得自己身心疲累......如今來年又返去特殊學校教,我真係好希望今次係最後一次換學校教,今次說實在D,真係點辛苦我都會頂落去,我想有返個perm位,7年了,呢段時間真係浪費多過學習,教學既心智一天一天地被磨滅,我都唔知自己仲稱唔稱得上係一個教師......

  教書,食之無味,棄之可惜......點都好,我會教,不過我不會enjoy佢,佢只係俾我earn for income既工具而已...請不必教訓我,我係唔會受理!
  現階段,教書,係我一生既苦難、污點!