2006-07-07 00:14:46Joe Joe~

二零零六年七月六日

又返黎呢度打下野啦~

我覺得呢度係最後一個地方被我發表內心深處既說話。縱使兩三個幾月過得好快但係我都覺得過得好耐好耐~

我唔係一個好的基督徒,我一次又一次咁犯戒命;我唔係一個好男朋友,一次又一次的令你傷心,失望...我知你愛我的,好愛我好愛我...我只希望你可以唔離開我,一世可以o係我身邊,擁有我地既幸福家庭,我地係有能力的...

依家我希望做的就係日日禱告,祈求衪俾我的福份直到永遠,叫佢支持你,支持我,改我既缺點,幫助我,脫離邪惡既慾望。

只係咁而已,相信係可以令我地達至永恆。呢個就係我所追求的幸福,在塵世中的幸福,就是我的妻子,兒女...妻子,就係你呀,藝~

一切有賴你我~現在年輕的我倆要努力吖~

我地既愛係唔會消失的~!