2018-04-17 10:20:39Rex Wu

Lara Fabian Adagio-(Live) From Lara With Love

Lara Fabian Adagio-(Live) From Lara With Love




Adagio(柔版) 英文版歌詞附中文翻譯

i don't konw where to find you 
我不知道去哪里將你找尋 
i don't know how to reach you 
我不知道如何觸及你 
i hear your voice in the wind 
我聽到你的聲音飄在風里 
i feel you under my skin 
我感覺你深入肌骨 
within my heart and my soul 
用我全部的心和靈魂 
i wait for you 
我等待著你 
adagio 
all of these nights without you 
所有沒有你的夜里 
all of my dreams surround you 
我所有的夢都圍繞著你 
i see and i touch your face 
我看見并輕觸你的臉頰 
i fall into your embrace 
我墜落進你的懷抱 
when the time is right i know 
當時機到來,我知道 
you'll be in my arms 
你會是我的懷抱 
adagio 
i close my eyes and i find a way 
我閉上雙眼摸索著前行 
no need for me to pray 
不需要為我祈禱 
i've walked so far 
我已經走了那么久 
i've fought so hard 
我已經掙扎得如此艱辛 
nothing more to explain 
無須更多的解釋 
i know all that remains 
我知道一切都將照舊 
is a piano that plays 
就如同那鋼琴在彈奏著 
if you know where to find me 
如果你知道去何處將我找尋 
if you know how to reach me 
如果你知道如何觸及我 
before this light fades away 
當這樣的光芒褪去之前 
before i run out of faith 
當我放棄掉愛的信仰之前 
be the only man to say 
成為那個唯一對我訴說的男人 
that you'll hear my heart 
你將聽到我的心聲 
that you'll give your life 
你將交出你的人生 
forever you'll stay 
你將永遠留下 
don't let this light fade away 
不要讓這樣的光芒消退 
don't let me run out of faith 
不要讓我放棄愛的信仰 
be the only man to say 
成為那個唯一對我訴說的男人 
that you believe,make me believe 
讓我堅信我所堅信的 
you won't let go 
你不會放手
==========================================
Adagio(柔版)原本是義大利文版的喔! 
可以去找找看!原版的聽起來更有感覺更好聽! 
Lara是義法雙聲帶喔!(爸爸比利時,媽媽義大利) 
所以Lara都以法語市場為主 
建議你可以去聽聽Lara的法文歌,會比英文歌好很多