2006-12-17 00:02:02Sebastien

Chapter 64

傷癒的王子
(上集講到,因為姐姐的一句說話,令王子終於恢復記憶;不過,重有少少嘢我遺漏了:王子為了要保護我,勉強使用自已的防禦能力,令其內傷復發;在這危急關頭,二佬的出現拯救了已經傷痕累累的我同王子….)

當晚一回到家,王子就暈倒了,一直冇醒過,這情況持續了3日。到了三日之後的早上,王子終於醒了….

「王子,你醒番啦終於…」
「….mimu仔…我而家…響邊度呀?」
「咪響番屋企lor,你唔記得了啦…」
「…又係wor…點解我成個人都好似冇晒力咁嘅?」
「咁你訓了三日,又冇食過嘢,差唔多啦。」

雖然王子已經醒番,但係佢成個人都好似好虛弱咁,講嘢都冇神冇氣咁…

當佢戴番眼鏡之後,一看清楚張床,就發現了d嘢啦…

「對啦,點解我張床多了咁多我之前冇見過的嘢嘅?唔通響呢段時間,你攞晒我d錢嚟亂咁買嘢?」
「唔係呀…你唔記得咗啦?之前係我同你的生日,再加上我想令你快d記番起以前的事…所以…」

咁我唔否認自己係買了好多嘢嘅…例如有佢idol的球衣,新的keeper衫,生日禮物…等等,因為多得滯,冇位好擺,所以堆晒響張床度。買嚟做乜?因為我覺得咁會可以令佢記番起以前的事嘛…

「等我睇下你d生日禮物先…三合一袋、鞋,重有…兩個杯?!」
「有兩個人送杯畀我,其中一個係二佬。」
「另一個呢?」
「係姐姐送嘅。」
「咩話?!你姐姐會送嘢畀你?冇咩可能啩…」
「唔係呀,係另外一個。」
「or…你古惑啦…」
「咩呀…fd而已嘛…咪亂諗嘢啦。」
「重以為你已經搵到個新的呢…」

王子睇嚟好想我快d搵到女朋友咁wor…

「係啦,我地一直玩開的攻防戰呢?你生日嗰場點呀?有冇輸到?」
「梗係冇啦,不過都羸唔到。只係…」
「咩呀?90%係你姐姐冇過嚟啦。」
「咁都畀你估到嘅…正一死人頭。」
「重要係連禮物都冇畀你tim啦。」
「…………(唔開心中,有d想哭的感覺..)」
「唔駛唔開心wor,mimu仔。我一早就同你講過唔好對你姐姐存有任何希望的啦…一早咁諗就唔會唔開心啦,你唔好話我聽你對佢重有感覺呀..」

王子又講中了,我真係好唔明點解佢會咁了解我個心點諗的…

「人地根本就唔會鍾意你,做咩要響佢身上浪費時間呢?」
「呢d嘢唔可以咁樣計的嘛…如果你真正愛一個人,就算你明知付出不會有回報,你也會無條件的繼續落去。」
「係呀…冇錯,只不過,我感覺到你的內心已經開始動搖了…」
「冇呀!我嗰種感覺一直都冇變過…」
「你有,因為你覺得係姐姐令到我受傷的,加上我同你二佬的說話,所以你已經開始懷疑啦…好,我呢條傷痕都算有d價值,可以令你早d開始放低呢個人,很好。 mimu仔,你要知道,你呃唔到我架。」
「我一定會證明畀你睇我的信念係幾咁堅定的,死人頭!!!」

不過,連我自己都唔知到底係咪真係又畀王子估中了我內心的事情…好亂呀!!!!!!!!