2006-05-05 23:49:37Sebastien

Chapter 49

很久之前,王子受了內傷,一好番冇耐就再整傷了手指,要再休養多幾星期。

自從王子d傷好番晒之後,佢就一直都冇掂過足球,早上都冇去過練習。咁睇落好似係好正常;但係,其實過咗咁耐,照計應該好番晒,可以落番場先係架….點解佢重係唔肯落場呢?

我開始懷疑佢係冇咗信心同鬥志,多過係d傷未好番lor。佢而家日日都唔去球場,淨係識響屋企訓覺,訓覺同埋都係訓覺。四月尾有場比賽,如果佢踢得好,就可以響嗰隊球隊度奪得正選位置。之前兩場比賽佢都因為傷患未癒而踢得好差好差。

為了要佢重新振作,我唯有用一個計劃…..

幾日後的早上,陽光普照。我比王子早起身,然後執嘢去踢波。
「妖!邊個日光日白嘈吱巴閉呀!!唔駛訓咩!!!」
「王子,你醒就好啦,陪我去練習啦。」
「你發咩神經呀,mimu仔,晨早流流去踢波,咪搞事啦…」

我到了球場之後,我發覺原來王子都跟來了。

「你唔係唔嚟架咩?」
「我想睇下你d技術到底有冇退化到呀嘛…」
「哈哈,不過我今日係要做守門員wor。」
「咩話?!你講笑咋嘛?咪呃我啦。」
「你唔好以為我唔識呀,嗰d 片我都睇過晒啦,你睇我表演吧啦。」

雖然睇過晒d片,但係我d技術都只係半桶水,所以不斷畀人射入。王子雖然冇講到d咩,但係我知道佢係睇到好肉緊,好想自已踢嘅。

過了不久,之前令到王子受內傷的叔叔居然出現,完全出乎我的意料之外。就算係王子之前都冇把握可以打敗佢,何況係我呢?

佢一嚟到,就送了一球勁度十足,而且弧度都有番咁上下的射門畀我嘆,目瞪口呆的我,只好眼白白看著個波飛…….……出界。

第二球,今次就對正我塊面飛埋嚟,正當我諗住會有波餅食之際,唔知幾時著好晒手套的王子就走出嚟,幫我擋了呢一球。

「王子,乜你…唔係…未好番架咩?」
「咩呀?我唔出手,唔代表我未好番,睇到你踢成咁,簡直係丟晒我架呀。等我示範畀你睇咩叫做真正的防守技術啦,mimu仔。」

當王子出場的時候,唔知點解,突然烏雲密佈,天昏地暗。好有一種大戰當前之感,好得人驚。

講咗咁耐,其實大家都未知我嘅計劃係點。我係諗住叫佢睇我點守龍門,當佢睇到我守得幾咁差,就會stimulate到佢嘅鬥心,有番鬥志啦。
(呢個plan係我有一日睇佢d 漫畫嗰陣搵到嘅….)

兩個強者對決,向來非常緊張,今次都唔例外。佢一直都射唔入王子的十指關,但係王子都接唔實佢嘅射門,雙方可以話係勢均力敵。

呢個叔叔,上次都未用到100%的力量就已經可以整傷王子,今次佢開頭都係冇去盡,重同王子講:「我先頭都未出全力,就由呢球開始出全力啦!」

不過,王子都同佢講:「我等你呢句咋,嚟啦,阿叔!」

雖然個叔叔話唔會留手,但係佢始終都唔可以響王子身上入到一球。雖然王子都重係擋晒佢d射球,佢始終都係接唔實。

到了最後,雙方打成平手,不分高下。嗰個叔叔之後都讚王子好厲害,咁證明佢都認同了王子的實力。

最衰我唔記得帶佢之前win了波買的新電話去影佢相,佢嗰d撲救動作,真係好鬼死型架!不過,影完咪又係畀番我自已睇….都唔知影嚟做乜。

係咪先?