2005-07-18 18:52:51= 褲 =

遺忘...?

人都會將以前既野遺忘...有d人..會將每一日既事都記低落黎..等自己日後可以回顧返...有人會選擇用手寫...有人會選擇好似我咁...打上網..

岩岩睇返自己咁多年前既野...不由得自己會係度諗...點解我當初可以諗到咁多野出黎講?...點解一樣少少既野...我可以打到一篇咁長既entry...自問現時既我..真係做唔出...以前咁既年紀...竟然可以打到咁多野出黎...唔通每一個15/6歲既年紀...都會有咁既經歷?....定還是...係因為入世未深...所以會諗好多野出黎...希望自己諗法係好似大人咁..?..依家既我...又係咩原因...唔會諗咁多野?...係咪個人大個左..見既野多左...所以以前所諗既野...依家覺...其實都唔係咁既一回事?....定還是...以前已經將所有野都諗晒...依家個人變得簡單左?

或者...細個個陣...覺得哩個世界太過簡單...所以諗左好多複雜既野....而依家....人大左...反而想簡單...其實要簡簡單單...都唔係咁難je...至少我覺得...我哩一年都做得到...不過諗深一層....好似係哩幾個月...我先能夠簡簡單單咁做人...或者...你既真性情...將我一直收埋既一面搵返出黎...

多謝你令到我搵返自己...=)))

我諗...人如果唔經歷過某d事既話...係唔會長大...同埋...你唔經歷過..你又點知邊個先係最岩你呢?...同埋..經歷過..你先知..哩個就係你要搵既人...從經歷入面...令到你學識咩叫珍惜...

u're the one i want...so that's y i cherish everyday that we spent...