2006-09-12 19:28:22YukiBB

尖咀行街街

2006年9月10日 (星期日)

當天, 我和BB下午四點左右才出街去尖沙咀出發,

去左行左一陣街,跟住六點差不多七點便去食MUM !

當日,BB仔一早本是和AUNTIE佢地去飲茶,但係BB係起身時見到工人煮的長通粉,佢好想食,

結果BB仔留起度同CINDI一齊二人午餐啦!

因為當日,auntie,uncle佢地上黎bb仔屋企打牌牌,但係陳AUNTIE 同 陳UNCLE出左公司,

因為突然有個客有D問題出左,所以急住出去!

講番我同bb食野先,

我地去間西餐廳食PIZZA同埋意粉,價錢係貴左D喎!比起意粉屋同埋pizza huts!唔係好低!

bb仔講左樣佢以前細個ge野比我知,

就係bb仔係4age個陣係海運戲院度睇睇下戲急尿尿,佢同媽咪講話想去小便,

但係因為睇緊恐佈片ge關係,佢媽咪無同佢去,叫佢就地解決,結果bb仔就係坐位企係度去na!

但係由於環境太黑係解決完個陣拉褲鏈時唔小心整親-->唔講,

細果要去睇醫生!

bb仔真係曳呀,整污濁人地個公眾地方!曳呀!打呀!我唔會去e一間戲院ga!雖然至今都好多年,間戲院都可能裝修過好多次,但係我一想起曾經有一個小朋友係度就咁解決就覺得好核突na!

下個星期日係黃嘉欣daddy生日,我都唔知買咩好,唯有封一封利是作為人情啦!haha!因為真係唔知買咩好,費事無無謂謂咁買,折現好過啦!不過都係唔好提到咁長遠住,今日唔知聽日事!

仲有就係就黎中秋節,我都要睇下買咩野比陳auntie先至得! 月餅?但係又唔知auntie佢地鐘唔鐘意食喎,但係中秋節主要ge係月餅又無理由唔送丫,點好呢?生果籃一定唔少得!^__^定係...

死啦,好似今個月好多野要買咁,下個月中秋節當日DADDY生日,即係兩個月都要洗好多錢錢NA!

睇怕我都係唔可以買衫衫,買BOOTS住NA! 過一排先

今日天氣真係凍左好多,我覺得好凍呀!係公司又好凍喎!真係分分鐘凍鬼病添!

唔知點解直至依家都係咁,一時見好肚餓,但係一時咩都唔想食,頂住頂住咁,成日想作嘔作悶!

我唔想病哇!我想好開胃,成日都好開胃就好na!不過我覺得係我個胃影響,成日好多胃氣!