2006-09-08 20:30:56YukiBB

2006年9月8日 (星期五)

今天,我一個人乘坐巴士,因為bb仔佢唔知醒,但是我仍未平靜我的心情,

我仍然是生bb仔的氣,所以我唔聽bb仔電話,唔想聽,唔想聽呀!

跟住一直係公司都無心機,好嬲,同事見到我,都問我仲咩你唔開心呀?!

跟住我都唔答佢地,唔想答,因為唔關佢地事,

除左番西知我因為KEN哥哥之外,其他人都唔知,

不過番西佢係自己一估就中,我都未講係因為咩事而唔開心,

當番西再進一步問我發生左咩事個陣,我就喊起上黎,跟住番西係我張台度攞廁紙比我抺眼淚!

BB仔係上午足足打左4次電話比我,但係我唔聽,

直至下午BB仔打黎GE第五次電話,我先接聽,但聽左一陣後,黃生就打內線叫我同番西出一出黎,

原來去後樓梯傾公司昨天康康表哥單野,

唉!一間公司真係多事發生,麻鬼煩!不過慧聯又係真太多人事關係,太複雜NA!

講真,明知咁複雜都唔好理會咁多,自己做好自己本份就一定無死,

咁當然都要一眼關七,留意身邊發生GE野啦!

因為JOYCE信任GE人就係黃生,財仔,番西同埋我,所以......我地經常都會留意下身邊發生咩事!