2006-09-08 20:30:24YukiBB

BB仔屈辱我

2006 年 9月7日 (星期四)

那天放工,我和番西一起準時收工,當行到公司留下的停車場時,偶爾好像看見BB仔架Pardo出車,初初以為只是巧合有一架同款的Pardo,但當我再細心去看看車牌時,發現是bb仔車車,跟住我無理會就照行,想著極速行去巴士站等待將會到達的巴士.誰之,當我行到大約百福停車場時,bb仔就打電話給我,問我現時在那裡,我話差不多到bb仔公司門口,跟住就見到bb仔行得好快咁出黎話佢媽咪依家都走,順度車埋我返去,但係我堅持要坐巴士,我唔應承bb仔,但因為auntie真的來到接我,唯有聽auntie話,不過真係唔好意思,又打搞auntie嘛!天氣又沒有落雨,其實去搭巴士也不是太大問題,況且我都習慣了.以前得我一個也是日日如是,上班下班都是坐巴士回家呢!

auntie邀請我往她家中吃一餐便飯,我初初話不用了,auntie太客氣了,我回家吃可以,因為我不想阻住auntie,打搞auntie嘛!結果經auntie的邀請之下,結果我便聽auntie話打電話返屋企同媽咪講我去auntie屋企食飯!返到屋企後,cindi仲未返黎,比auntie估中左!haha! cindi又去左街街買野!

但係當日我真係好唔開心,因為bb仔佢話我掛住以前的同事,我無呀!我最憎人屈辱我,好唔開心,如果係的話我會認,但係唔係ge話,我就最憎人屈辱我!當我想起今次件事,又想起每一次提到青衣,bb仔就話我同以前個個,話青衣城係我鐘意去ge地方,.好hurt!都話唔係,無呀,無呀!我唔鐘意去呀!你都唔信我,即係唔鐘意我,唔尊重我啦!好嬲呀!如果真心去鐘意一個人,應該會聽對方的說話.但係我個b佢無......好唔開心,返到屋企都勁唔開心!無mood lor!