2006-09-08 20:28:38YukiBB

尖咀海運大廈食日本菜

2006年9月2 日 (星期六)

那天,本是放工往BB仔公司幫BB仔做野,當然係學下點做先啦,點知去到見到黃嘉欣,

原來黃嘉欣因為往香工攞番件褸仔,跟住順度過黎探AUNTIE佢地,

跟住AUNTIE叫佢留起度一齊去食LUNCH,

直至下午2時左右,便和嘉欣,AUNTIE去奇華食LUNCH.,我地食二人套餐.但係三個人食一個SET LUNCH!期間AUNTIE話今晚去尖咀食日本菜,共六人!

係bb公司,因為無咩單開ge關係,所以學唔到點做咩制lor!

BB仔咁你下次要慢慢逐個STEP教我喎,同埋唔同GE CASE又點做!

我相信,初初唔會太識個陣會做得比較慢D,

但係熟左個PROGRAM之後就會好易上手掌握得到呢!

直至晚上,我和AUNTIE搭MTR去尖咀先,因為間舖頭唔夠4人,唔比位,就算BOOK左都唔可以!

結果去到後,見到cindi , jeff, 日本靚女, 好靚呀! -->沙紙,HAHA!

慘啦,間日本野,無咩岩我食呀!一來我又無咩胃口,再食一d唔岩自己食ge野確實係幾命苦ga!

SHIT!救命呀!結果我食左一件壽司,飲了一小碗湯,食左一半GE蛋,飲左罐提子汁,食左小小烏東!

最後走個陣,同嘉欣一齊同車,bb渣車車,auntie同cindi , jeff,同沙紙,就返回公司攞車車!