2006-09-08 20:25:56YukiBB

痛到快要死

2006年8月26日 (星期六)

那天早上 , Auntie一早便駕Pardo黎接我,

沿途如常地和Auntie有講有笑.

我仲記得Auntie知道我唔舒服,她還有問候我現在好點沒有?

我便精神地對她說今日沒有什麼事了,

誰知,當我返到公司,大約十時多我便開始肚仔痛起上黎,

痛到好似生仔咁痛!就快死!

只可惜,JOYCE及BILLY因為ALMOND佢黎左教PROGRAM,

所以一早已入了寫字樓,直至Almond走了,才離開寫字樓,

但那時已是12時多了,

joyce一出左房門,我便立刻爬地台上,沒有心情做野,

因為坐又痛,企又痛,行又痛,行仲衰,仲見有點頭暈,

心想一陣唔知點算好,我怕未行到去已經暈左係街上,無人理!

跟住唯有頂住,睇下1:00走唔走到,結果真係勁痛,

MANDY見我咁辛苦,迫我食左粒止痛藥,

跟住本來諗住都走,但係走唔到,好辛苦,

所以留左係公司,

但藥力開始發揮作用,大約2:00多少少我便開始覺得個人鬆好多,

無再係咁痛LU!

最後都係BB仔車我返屋企LA!

但那時已三時了!

**********************************

當日,五姑姐夜晚11:30機,本來6:30去食飯,

但由於我唔舒服,所以一個留在家中過,好驚呀!

唯有叫maria黎陪我!驚驚呀!