2006-09-08 20:21:11YukiBB

生日大日子-廸士尼一日遊!

2006年8月22日 (星期二)

當日我於早上8時便起床,洗面刷牙,洗頭,換衫衫,等待bb仔的來電,跟住出街街,準備前往香港廸士尼樂園.好yeah!當我於上午10時半左右接到bb仔的電話,便問bb仔現在在那裡是否仍在公司,bb仔竟然答我二個字 [ 係呀 ],那是我只好仍耐心等待我個bb啦,跟住bb仔就話我傻b,佢已經渣緊車車,問我沒有聽到電台節目的聲音嗎?我說沒有啊,沒有為意呢!

跟住bb仔打黎話到左,我即閃出去搵我個b,bb仔又給了一個驚喜給我了,我咁大個女第一次收花,真係好開心,電視上的螢幕又再一次真正發生在我身上,好靚ge紫色玫瑰花啊!好鐘意呀!多謝bb仔!跟住bb仔怕d花花放在車上會焗死,所以吩咐我快攞回家中擺放先!


跟住我們便向廸士尼樂園出發,好開心,好快眨下眼之間便到了充滿童話世界ge樂園na!

樂園不知什麼原因,會這樣多人,大家不要說我們為何會問這一個問題,原因是當日是星期二(平日),並不是星期六,星期日及public holiday,但去到給我們的境象是好像不是平時似的,人多得真的快要嚇壞吧!當日天氣炎熱,真是很快會曬黑-->變成朱古力!整天我最喜歡的一項節目是mickey影院動畫,感覺很新鮮,很得意!所以情節都很真實啊!

當日影了並不是太多相,但都很開心了,因為又可以達成我的願夢,可以入到廸士尼樂園,不過最可惜是沒有緣份遇到winnie the pooh & triger ,無得同佢地一齊影相相,又遇唔到米尼&米奇一齊影相,shit!

夜晚8點,廸士尼放煙花,好靚,.真係好靚,睇完煙花就去左買公仔,攞相相!跟住做埋summer pass , 所以可以有效期去到9月28日期間無限次入場廸士尼樂園,正呀!