2005-07-06 04:03:18★FAKE ? 野豬★YUJI

YUJI~~友達~CAMP

2005/07/02 同肥雄~李志~李倍~老于~黑仔~等人~(今次無左大舊...佢要返過澳洲執野~)講左好耐入CAMP玩番次!但終於去得成喇~今次我地去長州~李志話我地去九龍城碼頭搭船入去~最慳$~佢話中學果陣係咁搭去.......最後緊係要折返啦!!~!!入到去租左間一千大元既屋~好貴呀!仲要係燒炭聖地喎~算啦~我地放低D野就立即跑落去沙灘~我地有浮床~又玩沙灘排球~最後我仲一腳射爆左個排球添~幾堅呀!!~夜晚就當然係BBQ放題~同打馬吊同WINNING啦~~弟二朝先訓~跟住我地訓醒就走了......結束左長州之行~其實長州好好嫁!玩得好開心呀!~

下次如果有機會好想同bebe去長州玩下.....雖然唔係去到好遠.....但我都會覺得好開心......