2008-05-09 18:53:47[.re!ko_

May.9th. 近況

嗯嗯嗯啊...
好耐冇上嚟更新過嚕...
大佬,袮米話揾唔到我啊~
其實袮隻要星期六日同星期一到五嘅放學後時間都會揾到我噶~
如果我手機冇開,袮都可以打電話嚟我屋屋噶~
唔好話揾唔到我暸..

咁呢,依傢過緊哩個比高三冇咁辛苦&緊張嘅職三生活..
雖然都係同高三一樣一起攷大專..
不過人哋就學好多科,我哋就學嗰三科..
袮米睇小嗰三科啊,想攞高分都好難噶~
哎... 不過前兩日啊唐發火,話我哋一糢成績差,決定要我哋從下星期開始,星期一到五都要加課,要5點半先可以放學~
哼哼.. 雖然都有D唔憤氣,不過呢,佢都係為我哋好啦..

好啦~ 依傢已經5月啦~
6月份就要高職攷暸~
哎.. 都冇咩話攷唔攷到暸,
啊bill話人生難得幾囬搏喔.. 咁米放手一搏囖~
嗯~ 番職院,等我啦~ 我會努力噶啦~
譆譆 ^^