2004-10-08 14:37:58yomi_cat

Change..

好耐都冇理過呢個新聞台..好耐都冇心去寫....
呢排...發生左好多好多事....原來人經歷多左,思想真係會唔同d,諗既野都會唔同好多...

有人話返左工之後...成個人變左,人變得堅強,變得不再依賴..變成另一個我..我承認...我的確係變左....變左另一個我....不過...仍然不變既係我既傻氣....

終於明白咩叫..讀萬卷書,不如行萬里路....而家既我寧願行萬里路也不願讀萬卷書...最起碼可以早日認識呢個世界,明白咩叫人情世故...早日認識呢個世界不同類型既人...而讀書..就只有係個讀書既世界裡面...就像是活在不會成長既生活裡...

可能有d人都係為左逃避現實,逃避出黎做野既事實而選擇繼續讀書...從前既我可能會咁做..但係...而家既我...唔會咁做..因為..現實始終都要去面對的...!