2004-08-22 12:31:00yomi_cat

迷茫

今朝一早,家姐第一句同我講既係:我諗你要同daddy傾下你自己想點...今朝媽咪同daddy為我呢d事而嘈....
想點??.....為我而嘈??..又嘈d咩呀?...坦白講..連我自己都唔知想點...><..
細細個想學琴,但係因為屋企既關係,冇得學...
到大個,想去做自己想做既野,又係因為屋企既關係...而打消個念頭...

由細到大,屋企裡最令佢地唔使咁擔心既...就係我..唔係因為我冇野令佢地去擔心,而係因為..我根本唔想佢地去擔心我,唔想佢地為我煩...所以有好多野我都自己諗辦法去解決...

前途??....係呀..我係好想去讀旅遊...我知如果我要去讀,佢地一定會俾我去讀,但係....我都係暫時打消呢個念頭,因為....唔想屋企有太大既負擔...所以都係去搵工做,賺下錢先.....

而家...佢地為我嘈??...我知佢地係為我好,擔心我....但係...我只有一個感覺.......煩........

做唔到自己想做既野已經好煩....求下你地......唔好再俾我煩既感覺....好嗎?

我...始終都會向現實低頭.........