2004-06-14 13:16:48yomi_cat

Sam's ConcerT

終於睇左阿Sam既演唱會~俾我第一既感覺係----寶刀未老----
最初知道屋企人買左佢既演唱會飛,都唔係咁雀躍,心諗..我都唔識佢d歌,又唔係話鍾意佢,叫我去聽咪即係waste $$$...
但係..去到既時候,我既想法已經完全改變晒~~
無論男女老幼都抱著興奮又期待既心情去睇、各人都情緒高漲,我相信依家既歌星冇人可以好似佢咁,做到場場都爆滿、場場都超時....
呢個演唱會之所以咁成功,除了佢係歌神外,還有既係..佢唱所有歌既歌詞都好有意思、好有鼓勵性...唔似得而家既歌..差唔多首首歌唔係講失戀就係講到要生要死、好傷心咁,令到大家都好唔開心...

睇完呢個演唱會之後,心情好似輕鬆左好多,佢俾左好多正面既訊息我地..

珍惜,果真要在錯過後才能感受?

沒有人知道明天會怎麼,人世無常,趕緊把握當下,
把心中的感激告訴愛你的人、用行動關心他們,

把每一天都當成人生的最後一段,
即使走了,也能讓自己及身旁的人了無遺憾。