2004-10-21 12:36:50沙皮公主

壓力...

嘩……忽然間覺得自己的壓力又好鬼死大呀…
唔知點解一多promotion同埋多生日會就會咁…
真好鬼死煩呀,今晚仲要返夜tim…
唔知點解…比起一年前或者兩年前的我..我唔會咁大壓力的…
仲成日去街,shopping,甚至成日去同d fds去打邊爐tim….
可能自己依家係左個star.啦..咩野都要自己跟好做好….
其實….已經做左半star啦….比起剛起步做star做陣…個壓力都以已經少左啦..
可能多左個c.s.a幫左我好多啦…所以壓力都減輕左唔少啦…
黎緊我都會搵多個helper幫我手…心目中已經都有左人選…不過呢…佢o岩
o岩入黎做..又未識counter都唔知點算好..唯有遲d同老細講啦…
我都知我同亞yan都好辛苦…我會體諒妳的…搵多個helper減輕大家的工作量…

狗狗講得對呀..佢曾經同我講過…佢話佢只可以玩埋呢兩年…佢就要成日返工,冇時間去玩….我都覺得我自己都係囉…依家已經比起以前玩得少左啦…比起已經一星期都會同d fds去行街買衫,唱k….依家大家都好比心機去做野…冇乜時間啦….

不過自己都好好采….唔係一d成日痴身的女仔…唔會一日到黑都要痴住男朋友個d女仔…狗狗又係…
哈哈….最緊要大家個心都係大家度jie…
工作時工作,拍拖還拍拖啦….