2004-03-04 22:39:00沙皮公主

小渝渝愛你錄一

你知唔知道我真的很喜歡被人認為是一個很想比人保護的女仔,點解呀?
因為通常比人覺得有呢種感覺既女仔都會比人覺得她鄰家小女孩feel囉!!
其實我都有既…哈哈..由給到大自己都比人保護慣…甚至到依家都係…
我的家人,男朋友…都好保護我…
有時,真是討厭自己保護人唔夠…所以好多時都好想去保護我身邊每一個的人..
特別係我男朋友shuji
點解??
因為他保護人太多啦..我都係時候保護他,錫錫他,唔比人傷害他,唔比人蝦他,唔准他蝦人..哈哈..
依家同他拍拖真係好開心..成日send SMS,好開心…雖然有時他很忙,我有時又係…愛情唔可以計較邊個付出得多,我愛他應該對他付出,我一直都無後悔對他付出得多…因為我知道呢個人,我係值得對他付出,我愛他,我真的很愛他…
愛一個人需要體諒,遷就,亦需要珍惜與對象見面的每一分一秒時間…
愛你..就是享受與他渡過的每一個情節…….佢佢

小渝渝愛你錄一