2005-07-06 09:38:09’`¯▔ YOANNA °×

相識.分開.也是緣份 chapter25 "戀情告急(上)"

**星期二** le 一日因為校慶ge關係..所以就放假la...
阿Kate係間房換緊衫ge時候..有個人打比佢wo...!!
某人: 喂...
Kate: 你係...?!
某人: 記唔記得去camp哥日哥個Alex ah..?!
Kate: 記得..你係Alex ah...?!
Alex: 咪就係我lo...
Kate: 你打黎揾我咩事ah..?!
Alex: 你漏左d野係我度ah..?!
Kate: 下..係ah..?! 咩黎ga..?!
Alex: 你黎我屋企..我比番你ah...
Kate: 下..咁ah..?!
Alex: 點ah..?!
Kate: 咁係la..
** 30分鐘後 Alex屋企**
~鈴鈴 鈴鈴~
Alex 媽: e..阿Kate..咁好黎我屋企ge..?!
Kate: aunt...你住le度ga..?!
Alex落到黎...
Alex: 下..你地識ga..?!
Alex媽: 阿Kate係mummy以前個同事個女黎ga ma..係wo..你黎揾我ga.?!
Kate: 唔係ah..我黎揾Alex ga..!!
Alex媽: 你地識ga..?!
Alex: 上次係camp識ga..!!
Kate: 係ah..
Alex媽: 下..Alex..唔係得男仔ga咋咩..?!
Kate: 有分男仔ge營同女仔ge營lo...但係食野同做任何活動都係一齊ga ma..!!
Alex: 係ah..係ah..唔講la..上黎我間房la..
Kate: o..好ah..
**上到樓**
Kate: 我d咩係你度ah..?!
Alex: 冇ah..我想叫你黎..見下你之ma...
Kate: 你傻ga..?! 我咪講過我有男朋友ga la..
Alex: 我知..係我有咩唔夠佢好ja..?!
Kate: "feel"
Alex: .............
Kate: 走先la..我
**街上**
阿Kate就打比阿Roy..
Roy: 喂..阿Kate..
Kate: 係ah..你係邊ah..?!
Roy: 屋企lo..
Kate:你好得閒ga可..?!
Roy: 係ah..
Kate: 我黎你度ah...
Roy: o..好ah..!!
**15分鐘**
~鈴.....鈴.....~
Roy: 咁快ge..?!
Kate: 你唔想快d見過我咩..?!
Roy: 唔係..
Kate: keek....
Roy: 入房先la..
Kate: 嗯.......
過左一陣..阿Kate電話又響la..佢走左出去聽電話..阿Roy..係門口莊佢同邊個講電話...
Kate: 喂..
Alex: 我ah...
Kate: 又係你...你想點ah..?!
Alex: 我真係好中意你ga..比一次機會我ah..
Kate: 都話我有男朋友ga lo..我唔中意你ga..!!!
Alex: 一次機會都冇...
Kate: 係ah...
Alex: 我會等你ga..!!
Kate: 痴線...
阿Kate咁就cut左佢線...入番房la..
Roy: 邊個ah..
Kate: 我個fd lo...
Roy: 你有邊個fd我係唔識ga..?!
Kate: umum...唔係ah...我mammy d fd 個女lo...
Roy: o..,咁你個fd一定係TB ga la..會話中意你ge..?!
Kate: 下..
Roy: 我聽到哂la..你唔好瞞我冇..
Kate: 我唔想ga..!!
Roy: 我唔想成日你嘈ah..
Kate: 咁算lo...
阿Kate沖走去門口..佢一直係咁跑..但係都冇喊過..因為佢覺得今次佢冇錯..係阿Roy唔信佢之ma..!!
佢行下行下...話咁快就8:00p.m. la..佢去左間pup...過左一陣..Alex又黎左wo..哥時阿Kate已經飲到醉醉地..!!
Alex: 阿Kate..唔好飲la..
Kate: 你走開la...唔好阻著我飲ah..!!
Alex: 唔好飲la...
Kate: 關你乜事ja..最需就係你..你唔好再比我見到你ah..
Alex: 點解你咁爭我ja..?!
Kate: 係你自己攞黎ga..!!
阿Kate講完就出左去...見到阿Roy..
Roy: 阿Kate...你咁醉ge..?!
Kate: 唔關你事ah..!!
跟住阿Kate就係度係咁嘔...
Roy: 有冇事ah你..?!(扶住阿Kate隻手)
Kate: 都話唔關你事lo..我最爭哥d唔信女朋友ge男朋友ga..(fing開佢隻手)
阿Kate走左....
**翌日**
Isabell: 咁遲ge..?!
Kate: 係ah..尋晚飲多左ah..
Joanna: 你wo...
Kate: 唔得ga咩..?!
Joanna: 唔係..
Isabell: 咁你個頭痛唔痛ah..?!
Kate: 少少la..
Isabell: 我幫你按下la..
Joanna: 做咩飲咁多ah...
Kate講哂所有野比佢地聽
Isabell: 下..咁都得...
le個時候 阿Roy番到入黎..
Isabell: 男主角番黎lu..
Kate: 夠la..唔好再提佢..
Joanna: 又激嬲阿Kate...
阿Roy行過阿Kate度...
Roy: 原諒我la..
Kate: 分手la..
Roy: 下...唔好ah...
Kate: 分開下...冷靜下a ma...........