2005-11-09 12:27:29大頭球

玩樂 makes me feel good !!

不知道怎麼說 每次出去玩都讓我覺得很開心
上班 上課常常都讓我很累 所以很渴望可以去郊外
雖然有時候就只有走走看看風景 但是 that makes me feel goooood
I have been going on many trips this year, especially road trip!! I love it !! Even though we didn’t do something exciting, I still enjoy sightseeing and taking lots of pictures. I am a photo freak and those people I hang out now are photo freaks too !! That’s why we always wanna go out and have fun.

很喜歡看照片 尤其是在玩回來後
看著我們玩樂的樣子 都會讓我很想再玩

除了喜歡照風景外 我最喜歡照人 尤其是在不經意的時候 或是當別人很專注的時候 不過我技術最好的就是自拍啦 不知道是從哪來練的功夫 現在越來越厲害了 幾乎沒有失誤

當然也喜歡看別人照的照片 雖然是去同一個地方 但是大家照的焦點就是會不一樣 而且也可以看到漂亮的風景和開心的同伴

hey... my photo, travel and play buddies.....where is our next trip ??!!



11/7/2005