2007-05-13 09:18:48BABY`朙

今天,母親節

五月第二個星期天,例牌的母親節,早早起床,趁媽媽洗面刷牙的短短時間,跑去花店,去攞預先訂好的康乃馨,哈哈,途中仲系度諗,如果條友包得扎花我晤滿意,我會點樣鬧距,對白都諗好。哈哈,點知,扎花,我還覺得ok啦。不過我還是會諗,還可以更好。又開始想象想象之中的完美啦。
跑到屋企,哈哈,剛剛好,媽媽洗完面,從廁所走出黎,“母親節快樂啦~!”呵呵呵,距又例牌一句:“晤使錢啊~!”然后面上的肌肉開始抽搐,其實距好開心的。然后攞住扎花,系個廳度走黎走去,又系度諗要擺系邊度啦。哈哈~~~晤知我的仔仔,女女送比我嘅時候,我會系咩感受呢。系米都好似媽媽一樣,甘開心呢?
晤知呢,晤知呢,一個謎一個謎。

前幾日,mon同我講,好想系我,why?