2006-10-04 21:52:11■巫小小■

俺是什么人?

乜我份人好怪咩?..

點解D人講起我凈喺得淡笑?好可笑咩?

”其實妳究竟喺個點嘎人?”

女人一個囖!再唔喺”行”D答妳~中國人!

T黎好多人都對我唔暸解~好喇!

(我按照某人問我嘎問題一個個解答妳地~)

我叫方xx~
芳齡:16歲半(就快17)
生日:1989年10月某一日~
身高:164,體重47kg~
三圍:冇三圍啊!!!!!!

樣貌:過得去(起碼嚇唔死人)

智力:有智力冇情商,右腦非常發達~kaka~

性格:大方時好大方~小氣時極小氣~,覺得冇必要嘎事絕對唔會做,比較現實

愛情觀:好中意吃醋~佔有慾頗強,中意轉牛角尖,比較中意埋怨伴侶(如若好愛對方嘎話)

平時消遣:訓覺~閃喺屋企唔齣街(哩點我要解釋下!唔好以為我好乖好無聊~多年前我都喺一個食煙飲酒~日日齣去玩兼浦嘎人..但喺自從3年前手術後,我變咗一個錶麵上好”小姐”嘎人~)可能覺得厭喇..而且自己已經有個”男朋友”~冇必要再成日齣去喇~喺未?

中意食嘎野:夀司~韓菜~魚蝦蟹~仲有媽咪煮嘎野!

畢業學院:(由小學開始)石岐中心小學,中山市華僑中學(初中部),桂山中學(E+讀緊~應該就快走)
拍過幾多次拖:正式黎講應該有3次~kaka~

有冇初吻:有!仲喺度~(覺得好好笑?哎呀!妳唸下喇~好似我甘有番甘上下樣~初吻尚存嘎女仔哩個世界絕種喇~kaka~~~~~~~~~)

喺未處女:(乜X問題黎ga?!)好堅決答妳!我喺處女~!甘點啊?T唔順眼甘話喇?

屋企人:一傢5口~爹,娘親,兩個傢姐仲有我~

喺未傻嘎:=.=邊個提齣ga?妳甘問都喺想我話喺姐...?甘妳幫我答埋區喇真喺!

願望:做一個心理醫生~總之要賺到好多錢..甘就可以環遊世界(本來話兩個人一齊去嘎..不過可能凈番我自己一個去喇..~)

發達之后第一件事做咩:數錢~T下啱唔啱數..

目前最想做嘎事:可以開開心心過一次生日..

最滿意自己邊樣:太靚太聰明!wakaka~~~~~~

最愛嘎人:(唔想提..)

最討厭的人:講大話,一腳搭兩船,小氣,爛高竇嘎人~(PS:講大話我最憎...嚴重嘎話我可能會恨個個人一輩子)

仲有好多問題..唔想答~答住甘多先!!!!!kaka~~~~~~



哎~一日sd甘多篇文章~真喺第一次~...可能太無聊喇~..哎~




UP完~

上一篇:☆我愛insurance☆

下一篇:冇必要