2004-06-21 00:56:33winniemacy

tIrAmiSu @ fAt aNgeLo

幾乎每星期都蒞臨總部一次
今天
更在這兒上午下午各開一個會。。。

幾多包爽浪都唔夠提神>_<

我決定
claim交通費啦
唔係我呢個小小swa人工都唔夠俾車錢... ...


已經忘記了開會談過甚麼
趕回中心拿明天用的thank you letter和contact list
便匆匆來到中環與親愛的你們集合啦﹗

彷彿
已經很久
沒有跟你們見過面。。。

是太久了嗎?

很想念你們。

首先多謝好姊妹janice請我用湯卷換來的健康工房靚湯
好滋保養顏呀﹗*3*
你的打扮果然索左
我終於明白你說連阿力都明白的「一分價錢一分貨」大道理

榮榮都出現啦
woo
著哂恤衫西褲好屎正呀﹗
真係少見少見~
究竟係學校真係咁formal定係為左我呢?hehe

bshing無見一排又瘦左o既?
你一定同阿賢好努力做gym啦~
多謝你黎同我慶祝生日呀~

親愛的同房
你著得好斯文呀
不過仲係笑得咁傻o既?﹗
唔好講咁多
準備1,2,3............啜﹗


懷著興奮的心情
踏過中環半山的自動行人電梯
來到
Fat Angelo’s

好italian-family-stlye呀﹗*3*

綠色白色格仔布
優雅的盞盞吊燈
牆邊掛著許多古老的照片

我們羞澀地於本土跟侍應說英文
然後聽我妔腆分享生日流浪旅情
斷定我被騙
害我開始懷疑車太鉉... ...


我們瘋狂的點食物
不知道為甚麼
我很喜歡吃你們不愛吃酸酸地檻欖油澆過的沙拉
如果附上芝士我猜我會更著迷

我最愛吃的pasta、angel hair、salmon、seafood
yummy yummy~

最後出現的tiramisu
真的非常非常香濃甜美﹗

不要生日歌
不要掌聲
我就是一直等待
這點燭光
有你們
陪我一起
許個願


便
如願。


23.4.2004 燭光映照你們每一張臉。。。

ps:這一年,我再沒有帶那張人才濟濟的寶麗萊,再沒有哀悼破碎的關係。有你們,我已經很感動。。。

pps:這家店的名字,令我想起,《薰衣草》裡,最後,kelly踏進金城武的那家店。。。重遇不是angel的angel。。。michealangelo。很美的名字。

pps:好姊妹說得對,鍾意於soho區的我,不得不承認,我,迷戀浪漫。。。

下一篇:美味生日