2013-09-04 15:20:06小翼

迪士尼一天遊

話說昨天我去了迪士尼^^
上一次天迪士尼不知是幾多年前了...

我最喜歡是迪士尼列車,
設計很特別^^還有很多迪士尼人物~~
 
入場後看見史迪仔
與好友嘉怡的一張照片
第一站去了玩巴斯光年,

不過有個不開心的經歷,
就是有人插隊,於是好友敏兒說;
好友:喂!你插隊!
他:那有!
好友:我親眼睇到你插隊!
路人甲:我都見到!
他:香港人大晒咩!(繼績插隊)
好友:依家你插隊仲惡人先告狀!
我:算,米同佢地嘈。
路人甲:依家D人插左隊又吾認,仲惡人先告狀!
我心想:插左隊又吾認,超無品!

繼績說這遊戲,
因本人眼殘,最終只得2900分T^T
接著去了灰熊山谷, 
我沒去玩過山車...因太恐佈-.-
只是拍了照...
因朋友去了玩過山車,
所以我們去了迷離莊園,
不過,又有個不開心的經歷,
就是迷離莊園故障(我們還排了很久!)
最後去了記念品店拍照
希望大家不要被我幾乎素顏的樣子嚇壞T^T

 
當天穿搭
 

採著去了反斗奇兵大本營
我只玩了彈弓狗和降落傘
降落傘升到最高可以望到好遠^^
落的速度不太快^^
又是記念品店
最後去了怪大參觀