2013-09-04 14:59:14小翼

遲來的中秋Post

話說我最近有d忙,
冇咩時間更文T^T
系中秋節果個星期,
小翼學校就系星期2開左個冰皮月餅班
好好彩抽簽入到^^
以下系我既製成品

尼d系綠豆蓉冰皮月餅
用模"CUP"出尼就可以食
(感覺上好似食緊生野@@)

做法
跟住係星期6,
就參加左由小童群益會開既"童心印記"義工活動
尼個活動系張義工整好既月餅送比公公婆婆
(話說我已參加左3年~~)
好有意義呢~

我地用既工具
菱角(好似牛@@)

月餅模

做出尼既月餅都有個童字~~

開始做la~~

下面中間果兩個系我做嫁!

我地做左好多呢!!
同場仲有好多義工


中秋節果日就去派月餅
真過左個好有意義既中秋!!!