2007-04-19 22:06:55wingsze

睇堂~

連續兩日俾人觀課....準備了超級豐富的課堂....俾兩個不同的professors睇, 兩個professors...兩種人...一個超級木獨...一個滔滔不絶.....

木獨的....也很手緊, 自問已經做得好好, 比我預期的收獲更豐, 同學給了我意外的驚喜~ 但給分的, 雖讚口不絶...但分數.......卻只屬平平....心想: 你沒有半點批評, 但為何分數卻跟你的讚賞不相乎 ..? .....唉....算了....過了自己便算了...我已經很滿足了!

滔滔不絶的....其實也很沒禮貌, 還把我給他的教案及功課備案畫個花花的....而且仲要串我浪費紙張(-__-!!)最後他一張紙都沒有帶走, 全部俾返晒我.......

不過佢就俾得幾高分, 雖然佢有較多批評, 話我的critical thinking教得太淺(可能他忘了對象是F.1) 在半小時的課後檢討裡...我其實上了另一課"批判思考".......(我諗佢本身都係教critical thinking, 所以同我講咗好耐咩叫"真正" 的批判思考)...anyway~ 佢俾高分我我已經很開心了~!!hehe

還有最後一次觀課...我要繼續努力~yeah!