2013-07-01 01:12:59Jack

挫折

其實呢個站台應該叫做鍾無艷。

霎眼間已經二年。兩年的(偽)天堂,每日返工放工,衣食無休,個人都變得愈黎愈懶散。當你既人工係 overpay 得好緊要既時候,原來真係可以養到個人好平庸。

但係而家,paradise lost.

派左我去全公司最無前途既部門,簡單黎講即係叫我自己走人。

諗返呢兩年,其實真係乜都無做過乜都無諗過,每日都好隨波逐流。雖然我自己都覺得自己既性格係適合呢個部門,但係呢兩年黎如果我自己都有呢個諗法,又有嘗試過認真看待的話,總不致會落下如斯田地吧?其實一切都無乜藉口可言。

但係當事實擺在眼前的時候,難以接受。6:25分我仲係度玩緊 iphone,心諗邊有可能會比人放逐?點知當6:30收到通知的一刻,我真係有想喊既沖動。

周圍突然變得唔一樣。被自己冠上「失敗者」的帽子,感覺很難受。

迷妄-迷失,魯莽。揾左好多人傾計,得到好多意見-但係到最後,好多野都係要自己決定。

到最後,我都係唔知自己到底想要乜野。



如何落筆